Genel Duyuru Detay
Satın Alma Talebi Nasıl Yapılır Tüm Genel Duyurular
Son Geçerlilik Tarihi 25-06-2018 Son Geçerlilik Saati 23:00
Tarih 18-06-2015 Ekleyen Bap Yetkilisi Hafize YILDIZ
Duyuru Detayı

 

SATINALMA TALEBİ NASIL YAPILIR?

1. Adım: Proje Yürütücüsü, kendisine özel şifresiyle (otomasyon ve proje başvurusu esnasında sisteme girişte kullandığı parola)  sisteme giriş yapar.

2. Adım: Proje Yürütücüsü, modülde yer alan "Taleplerim" kısmına girer.

3. Adım: Taleplerim kısmı; proje yürütücüsünün yeni talep edeceği mal ve daha önce talep ettiği malları takip edebildiği alandır. Yürütücü, projesinde yer alan ve satınalma talebinde bulunmak istediği mallar var ise, bu alanda yer alan "Yeni Satınalma Talebi" butonuna tıklar.

4. Adım: Yeni Satınalma Talebi butonu sonrasında ekrana gelen modülde yer alan "Proje Seçimi" bölümünden projesini, "Ürün Türü Seçimi" bölümünden de ürün türünü seçer.

5. Adım: Ürün türü seçimi sonrasında, yürütücünün projesinde yer alan ürünler, sistem tarafından kullanıcıya sunulur.

6. Adım: Ekrana gelen listeden alınması istenilen malzemeler işaretlenir ve o kaleme ait proforma fatura sisteme dosya halinde yüklenir. Daha sonra "Talebi Gönder" butonuna basılarak talebin sistem tarafından ASÜBAP Ofisine gönderilmesi sağlanır.

7. Adım: Talebi gönder işleminden sonra sistem tekrar "satınalma taleplerim" kısmına gelir. Burada  yapılan talebe ilişkin listeden "İşlemler" bölümüne gelinerek "Talep Dilekçesi" butonu yardımıyla ilgili talebin dilekçesi sistemden yazdırılır.

8. Adım: Yazdırılan dilekçe yürütücü tarafından imzalanır ve dilekçe ekine "Proforma Faturalar" eklenerek ASÜBAP Ofisine teslim edilir.

NOT: İmzalı dilekçeler ASÜBAP Ofisine teslim edilmedikçe SATINALMA İŞLEMLERİ başlatılmayacaktır.

 

 

 

 

 

 

 

 


EK DOSYALAR:
  1. Satın Alma talebi.docx

  • __short_title__ __title__
  • __title__
  • __title__
  • __count__